Ajánlattételi felhívás 2

Tárgy: Eszközbeszerzés a,KnowledgeWell” című HUHR/1901/4.1.2./0116-os számú projektben

 

 

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

 

Tisztelt Cím!

 

A Sztárai Mihály Általános Iskola, Óvoda és Alapfokú Művészeti Iskola ajánlatot kér a ,,Knowledge Well” című HUHR/1901/4.1.2./0116-os azonosítószámmal nyilvántartott projektjéhez kapcsolódóan notebookok beszerzése vonatkozásában.

 

  1. Ajánlatkérő

 

Név:                  Sztárai Mihály Általános Iskola, Óvoda és Alapfokú Művészeti Iskola  
Cím:                 7630 Pécs, Közraktár u. 1.  
Képviseli:         Scherer Edit  

 

Kapcsolattartó:    Szűcs Andrea

Telefon:                 +36-72/517877, +36-30/6030085

E-mail:                  szucsa@sztarai.hu

 

  1. A beszerzés tárgya:

 

  • 5 db notebook

 

A notebookoknak minimum a következő specifikációkkal kell rendelkezniük:

 

  • kijelző mérete:14”
  • processzor: Intel i5 10. generációs
  • memória: 8GB
  • merevlemez: 256 GB SSD
  • magyar nyelvű billentyűzet
  • Windows Home operációs rendszer
  • 2 év garancia

 

 

III. A szállítás határideje:

  1. április 1.

 

  1. A teljesítés helye:

7630 Pécs, Közraktár u. 1.

 

  1. Fizetési feltételek, az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei, számlázási módja:

A szerződésben, ill. megrendelésben foglaltak szerint, átutalásos számla kiállítása ellenében.

 

  1. Az ajánlatok bírálati szempontja:

Az ajánlatkérő a legkedvezőbb ajánlatot benyújtó ajánlattevőtől rendeli meg a felhívásban szereplő eszközöket. A bírálat során figyelembe vett legfontosabb szempont az eszköz beszerzésére és szállítására megadott legalacsonyabb ár. Az ár-érték arány elbírálása során az eszköz egyéb paraméterei is figyelembe lesznek véve.

Az ár-értékarány elbírálása során a kínált terméknek a fent megjelölt minimum elvárásnál kedvezőbb paraméterei is figyelembe lesznek véve a beszerzési ár mértéke mellett.

 

VII. Az ajánlatok benyújtását követően hiánypótlásra nincs lehetőség.

 

VIII. Az ajánlatok beérkezésének határideje:

  1. március 22. 22.00

 

  1. Az ajánlatokat magyar nyelven kell benyújtani.

 

  1. Az ajánlatok benyújtásának helye:

Az ajánlatot kérjük csatolmányként, a megkeresésünkre történő válasz e-mailben a kapcsolattartó címére megküldeni.

 

  1. Az ajánlatok megnyitásának helye, ideje:

7630 Pécs, Közraktár u.1., igazgatói iroda, 2021. március 23. 14:00

 

XII. A megrendelés tervezett időpontja:

  1. március 24.

 

XIII. Az ajánlatok összeállításának tartalmi és formai követelményei, az ajánlattétellel kapcsolatos egyéb információk:

 

  • Árajánlatát egy db notebookra megadott ár feltüntetésével, magyar forintban, nettó+ÁFA bontásban juttassa el hozzánk.
  • Amennyiben releváns, a felszámított szállítási költséget külön soron, szintén egy db notebookra vonatkozó ár megadásával, magyar forintban, nettó+ÁFA bontásban kérjük megadni.
  • Kérjük, hogy az ajánlatához szíveskedjen csatolni:
  • az ajánlattétel időpontjában aktuális cégkivonatot,
  • 2 db referenciaigazolást, mely a beszerzés tárgyához kapcsolódik.
  • Ajánlatában kérem, tüntesse fel, hogy árajánlatát a Knowledge Well projekt (HUHR/1901/4.1.2/0116) keretében kiírt beszerzésre nyújtja be.

 

XIV. Az eredményről való értesítés várható időpontja és módja:

Az Ajánlatkérő az ajánlatok eredményéről az Ajánlattevőket e-mail útján értesíti. Eredményről szóló értesítés az ajánlattételi határidő lejártától számított 5 munkanapon belül várható.

Az Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot az eljárás indoklás nélküli eredménytelenné nyilvánítására. Az eljárás indoklás nélküli eredménytelenné nyilvánítása esetén az ajánlattevő kárigényt semmilyen jogcímen nem érvényesíthet.

Az eredményhirdetés nem hoz létre jogi érvényű kötelezettséget az Ajánlatkérő részéről, ilyen kötelezettség csak az írásbeli szerződés létrejöttével keletkezik.

 

  1. Az ajánlattételi felhívás elküldésének dátuma és módja:
  2. március 16., e-mailben.

 

 

Pécs, 2021. március 16.

 

 

Tisztelettel:

 

 

 

 

Scherer Edit

igazgató